کتاب طلا

خرید کتاب

با خودم دائما فکر می کردم؛ این همه سایت فروش کتاب وجود داره و روز به روز هم به تعدادشون اضافه می شه که جلوتر از من شروع به کار کردند و این سوال که؛ اگر من هم بخواهم وارد این عرصه بشم چه جایگاهی می تونم تو این دنیای وسیع داشته باشم؟! فکرم رو مشغول می کرد. من باور دارم، با کاری نو و تازه می شه جایگاه خودتو بین مخاطبان فهمیم و فرهیخته این حوزه پیدا کنی.

فروش کتاب

این امر باعث شد که دنبال نقاط قوتی باشم که می تونه تو راه اندازی یک سایت فروش آنلاین کتاب موثر باشه مثلا: خرید آسان، پرداخت امن، تخفیف خوب، نمای کاربر پسند، امکانات قابل قبول، ارسال سریع کتاب، سالم رساندن کتاب، عرضه کتاب های پرفروش و موارد مشابه، که هر کدوم از این ها می تونه تو موفقیت و ارتباط با مخاطبین نقش بسزایی داشته باشه.

کتاب فروشی

بالاخره دست به کار شدم و تیمی قوی و خلاق رو تشکیل داده و سایت کتاب طلا رو راه اندازی کردم و پا به عرصه پرطلاتم فضای مجازی گذاشتم.

کتاب

ما در این جا تلاش می کنیم تا از کتاب های پرفروش همه حوزه ها، از جمله کتاب های: روانشناسی، داستان و رمان، کودك و نوجوان، فرهنگ و هنر، ادبیات، سلامت و روان، مذهبی و سایر موضوعات، براتون انتخاب کنیم و اون ها رو با تخفیف خوب توی سایت عرضه کنیم و بتونیم با هم خرید آسان کتاب رو تجربه کنیم.

وب‌نوشت روی WordPress.com.

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید